مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-05سياسي

جبلی: هویت محوری در دستور کار رسانه ملی است


رییس رسانه ملی، با بیان اینکه حوزه های ادبی و فرهنگی و شعر و موسیقی اجزای بسیار مهمی از هویت ملی ما را شکل می دهند، گفت: در دوره تحولی رسانه ملی بر سرفصل بسیار مهمی تاکید داریم و آن هویت محوری است.

- ایسنا/گیلان رییس رسانه ملی، با بیان اینکه حوزه های ادبی و فرهنگی و شعر و موسیقی اجزای بسیار مهمی از هویت ملی ما را شکل می دهند، گفت: در دوره تحولی رسانه ملی بر سرفصل بسیار مهمی تاکید داریم و آن هویت محوری است.

پیمان جبلی در حاشیه سفر به گیلان در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه در یک هفته گذشته چهار رویداد فرهنگی مهم را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: حسن ختام این رویدادها بیستمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در استان گیلان است.

وی رویدادهای مذکور را در راستای سبقه هویتی ملت ایران دانست و افزود: فرهنگ ایران و ایرانی با شعر و ادبیات و موسیقی و مدیحه سرایی عجین بوده و لذا در دوره تحولی رسانه ملی بر سرفصل بسیار مهمی تاکید داریم و آن هویت محوری است.

رییس سازمان صدا و سیما، با بیان اینکه حوزه های ادبی و فرهنگی و شعر و موسیقی اجزا بسیار مهمی از هویت ملی ما را شکل می دهند، گفت: سرفصل عدالت گستری را نیز دنبال می کنیم.

جبلی توجه به هویت ها و خرده فرهنگ ها و پاره فرهنگ ها و سنت های زیبا و شیرین و تاریخی و تمدنی مردم ایران در نقاط مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: هویت محوری در دستور کار رسانه ملی است

جبلی: هویت محوری در دستور کار رسانه ملی است